Point-S Kanada pidas 2016 aasta juunis esimese ametliku kongressi, kus tähistati Point-S brändi arengut Põhja-Ameerikas. Ettevõte plaanib end nii Kanada kui ka Ameerika turule veelgi laiaulatuslikumalt tutvustada.
Fabien Bouquet'i, Point-S rahvusvahelise peakontori ja Põhja-Ameerika tegevjuhi sõnul on juba üle 800 rehvide müügikoha Ameerikas ja Kanadas läbinud frantsiisi omanike otsusel põhjaliku rebrändingu, kandes nüüd Point-S nime. Aasta lõpuks on plaanis veel ligi 60 müügikoha brändiuuendus.
Ettevõte on uhke Põhja-Ameerika turul läbiviidud uuenduste üle, seda eriti silmapaistva reklaamkampaania puhul Kanadas.
Esimese aasta tulemuste põhjal tehti avalikuks soov saada aastaks 2020 kolmandaks suurimaks iseseisvaks rehvide müüjaks Põhja-Ameerikas.
Allikas: moderntiredealer.com